Title Header


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.

Get Adobe Flash player

Поради батькам як підготувати дітей до школи

Психологічна готовність дитини до шкільного навчання полягає в тому, щоб до часу вступу до школи в неї склалися психологічні риси, властиві школяру.

А в дошкільному віці виникають поки тільки задатки цього перетворення в учня: бажання вчитися, стати школярем, вміння керувати своєю поведінкою  і своєю діяльністю, достатнім рівнем розумового розвитку і розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів і , звичайно, знань і навичок, необхідних для шкільного навчання.

Що можна і чого не можна робити до школи?

Зовсім не слід:

- змінювати режим дня дитини: позбавляти її денного сну, довгих прогулянок, ігор;

- оцінювати все , що робить малюк, так, як оцінюється діяльність учня;

- «проходити» з дитиною програму першого класу, насильно замінювати гру навчанням.

Необхідно:

- прищепити дитині інтерес до пізнання довкілля, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;

- навчити її долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час. Учити дитину слухати і чути оточуючих, поважати чужу думку, розуміти, що власні бажання потрібно узгоджувати з бажанням інших людей, прагнути реально оцінювати свої  дії і досягнення.

Світогляд дитини, знання, які вона має про довкілля, від найближчих його явищ, які вона безпосередньо засвоїла, і до подальших, які засвоїла, коли пощастило подорожувати з батьками, з ваших розповідей, бесід, домашніх занять, з книжок,  радіо, телевізора, від друзів, тощо:

  • що знає дитина про себе (прізвище, ім’я, адресу), про свою родину (як звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі), про своє село, місто, вулицю (трохи історії, назви вулиць, важливі місця, видатні люди);
  •  що знає про явища природи: пори року, їх послідовність (яка пора року настане після літа, а яка після весни, назвати всі по порядку), місяці кожної пори року, їх загальна кількість і послідовність; дні тижня, частини доби; про Сонце, дощ, сніг, урожай, що таке борошно, цукор, із чого роблять хліб;
  • що знає дитина про світ;
  • улюблені книжки, музика, вірші, оповідання, письменники, художники, композитори;
  • що знає про дорослих людей: за віком, професіями, які бувають люди вдома і на роботі, серед людей, на вулиці – за своєю вихованістю – невихованістю; добротою, чуйністю-байдужістю; яких людей треба поважати, а яких боятися; звідки, на думку дитини беруться порядні і непорядні люди;
  • що знає дитина про сучасну техніку, транспорт. Перш ніж почати читати, дитина повинна навчитися слухати, із яких звуків складаються слова. Вона має навчитися роботи звуковий аналіз слів.
Дошкільний навчальний заклад №12 м.Рівне.