Title Header


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.

Get Adobe Flash player

1Тиждень безпеки дитини в дитячому садку

Серед актуальних завдань, які вирішує сьогодні заклад дошкільної освіти, чільне місце належить проблемам виховання у дошкільників основ безпеки життєдіяльності. Освітня робота з дітьми дошкільного віку повинна забезпечити необхідний рівень знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі та вироблення в неї елементарних, доступних віку норм поведінки у надзвичайних ситуаціях.

 З 26 по 30 квітня 2021 року у садочку був проведений "Тиждень безпеки дитини".

Метою проведення "Тижня безпеки дитини" з питань захисту життя і здоров'я у надзвичайних ситуаціях повинно бути формування у дітей:

-розуміння цінності власного життя та здоров'я, основ здорового
способу життя;

- правил безпечної поведінки на ігрових і спортивних майданчиках

-правил безпечного перебування на вулицях, правила поводження з
незнайомими людьми;

-безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків
або дорослих;

-    уявлень про небезпечні для життя отруйні рослини, ягоди, гриби;

-уявлень про стихійні природні явища (землетрус, повінь, буря,
ожеледиці , гроза, град тощо), ознайомлення дітей з їх природою,
характерним и ознаками, негативними наслідками;

-   уявлень про основні правила поведінки в екстремальних ситуаціях;

- обережного поводження з ліками, хімічними, речовинами і побутовою
хімією;

-відчуття небезпеки щодо вогню, електричного струму і правил
пожежної безпеки.

      Роботу проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), екскурсії, читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність, психогімнастика, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання та інші.

6   7

8   9

10   11

12   13

14   15

20   21

     2-                      3-

     3-                      5-

     16-                      17-

     18-                      19-

Дошкільний навчальний заклад №12 м.Рівне.