Title Header


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.

Get Adobe Flash player

01«Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!»

"Учитись важко, а учить ще важче.

Але не мусиш зупинятись ти.

Як дітям віддаси усе найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти."

М. Сингаївський

Розвиток особистості педагога нерозривно пов'язано з його прагненням до самостійного поповнення своїх знань, підвищення професійної компетентності. Педагоги закладів дошкільної освіти періодично проходять атестацію– комплексну перевірку.

Атестація стимулює:

  • цілеспрямоване безперервне підвищення рівня фахової компетентності педагогів
  • ріст їх професійної майстерності
  • розвиток творчої ініціативи вихователів
  • підвищення їх престижу й авторитету
  • забезпечення ефективності навчально-виховного процесу

Підвищення професійності вихователя дитячого садка є важливим для забезпечення високої якості освіти та розвитку дітей.

Тому наш колектив мав можливість переглянути відкритті заняття педагогів, які атестуються. Зокрема, оцінити професійну компетентність колег, а також поповнити свої знання.

 

 Тараневич Марина Федорівна, вихователь старшої групи №1. Інтегроване заняття «Знай і люби Україну». Мета: уточнювати і закріплювати знання дітей про Україну; розширювати знання дітей про національні та державні символи. Удосконалювати уміння розрізняти та називати елементи чоловічого та жіночого національного вбрання. Розвивати мовленнєву та пізнавальну активність, творчу уяву, пам'ять, логічне мислення, естетичні почуття, увагу. Виховувати почуття патріотизму та любові до рідної України.02Войдюк Віта В’ячеславівна, інструктор з фізкультури. Фізкультурна розвага «Спорт зміцнює здоров’я» ( середня вікова група №6). Мета: формувати у дошкільнят навички здорового способу життя та свідоме ставлення до свого здоров’я; вдосконалювати фізичні навички та вміння під час рухливих ігор; розвивати інтерес малят до занять фізкультурою та спортом; виховувати дружелюбність, взаємодопомогу, дисциплінованість, любов до занять спортом, наполегливість та уважність; викликати позитивні емоції та веселий настрій.

03Ференц Наталя Юріївна, вихователь молодшої групи №9. Сюжетне заняття «Пригоди Зайчика». Мета: поглиблювати знання дітей про диких тварин – зайчика, ознайомлювати зі змінами в житті тварин відповідно до зміни пори року; виховувати співчутливе ставлення до тварин; розширювати знання про усну народну творчість, вчити розігрувати зміст окремих забавлянок, формувати прості пантомімічні вміння («кувати чобіток»). Продовжувати знайомити дітей з творами В.Сухомлинського, формувати вміння уважно слухати, розуміти й емоційно сприймати літературний твір. Сприяти відтворенню за допомогою запитань окремі фрази. Продовжувати вчити малювати гуашевою фарбою та технікою зображення – зібганого паперу. Формувати вміння погоджувати дії зі словами, дотримуватись правил гри.

04

Дошкільний навчальний заклад №12 м.Рівне.