Title Header


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.

Get Adobe Flash player

Всі ми родом із дитинства, а значить - із дитячого садка.

1Наш дитячий садок - це милі, добрі, розумні, веселі, галасливі, чудові діти! Все, що ми робимо в нашому дитячому саду - ми робимо заради них, заради того, щоб вони росли і розвивались.

Наш дитячий садок - це батьки. Вони головні помічники в нашій роботі,і ми їм за це дуже вдячні.

Наш дитячий садок-це співробітники. Найпрацьовитіші, творчі люди. Які все вміють, хворіють за все душею, люблять дітей.

Наш дитячий садок-це сімя. І , як у будь-якій дружній родині, у нас є свої традиції.

Наш дитячий садок-це унікальна система, яка зєбезпечує догляд, розвиток, харчування, виховання та оздоровлення. Жодна система не виконує стільки функцій одночасно.

Наш дитячийсадок-це живий організм, який дихає, відчуває, радіє, засмучується. У нас є свій соціально-моральний пріоритет.

 

Ми намагаємось проникнути в кожне дитяче серце, поселити в ньому радість, любов, доброту і красу.

 

Всю злагоджену та професійну працю в дошкільному навчальному закладі забезпечують:

    • завідувач – Ткачук Людмила Михайлівна, відмінник освіти України;
    • вихователь-методист – Прокопчук Людмила Миколаївна, «спеціаліст вищої категорії», «старший вихователь»
    • 22 вихователі, з них: 4 – «спеціалісти вищої категорії», 1 – «спеціаліст вищої категорії» зі званням «старший вихователь», 1 - «спеціаліст» зі званням «вихователь-методист», 6 – «спеціалістів першої категорії», 2 – «спеціалісти другої категорії» та 8 – «спеціалістів»;
    • 2 музичних керівники – Бєлова Тетяна Юріївна, «спеціаліст вищої категорії» та Яковець Юлія Михайлівна, «спеціаліст»;
    • інструктор з фізкультури – Соборайчук Ірина Андріївна, «спеціаліст першої категорії»;
    • практичний психолог – Чума Анна Олександрівна, «спеціаліст другої категорії»»;
    • 3 медичних сестри: Янчишина Ольга Іванівна, «спеціаліст вищої категорії», Швець Юлія Сергіївна, «спеціаліст»,Конончук Галина Аркадівна «спеціаліст».
    • заступник завідувача з господарства – Лущан Тетяна Володимирівна;
    • 31 працівник обслуговуючого персоналу.
    • <style="text-align: center;">

Що необхідно для того, щоб стати гарним вихователем?

      <style="text-align: center;">

Вихователь повинен багато знати і уміти. Перед ним стоїть непросте завдання - навчити дитину сприймати і розуміти всепрекрасне у світі: природу, музику, поезію. Вихователь повинен уміти шити, майструвати, грати і співати з дітьми. Вихователь завжди має бути цікавий для своїх дітей. Хоча би в одній галузі він повинен володіти якимись особливими даними, наприклад: бути відмінним спортсменом або хорошим співаком. Також йому треба дуже багато читати. Він має знатися на дитячій художній літературі.

Вихователь не лише організовує роботу дитячого колективу в цілому, але особисті взаємини дітей між собою. Зовнішність вихователя відіграє не останню роль у вихованні дітей. Вони дуже люблять, якщо вихователь привабливий, охайно одягнений і зачесаний, життєрадісний і веселий, має почуття гумору.

Приємний зовнішній вигляд, м'яка манера звертання приваблюють не лише дітей, але і на батьків справляють гарне враження.

2Перед вихователем стоїть нелегке завдання - будучи дорослою людиною, яка розвиває і навчає дітей, розуміти і відчувати дитячий світ, поєднувати в собі строгість і доброту, пошану до маленької людини і вимогливість. Адже діти такі різні! Одним подобається жити по правилах, за допомогою яких вони відчувають приналежність до світу дорослих, іншим же, навпаки, хочеться робити те, що не можна, - так вони відстоюють свою особистість. Тому вихователям потрібні терпіння і гнучкість мислення, щоб індивідуально й точно застосовувати знанняпедагогіки та психології.

Головний метод у навчанні, розвитку і вихованні дітей - це гра. Мудрі вихователі мало забороняють і багато грають. Адже діти живуть у грі, на власному досвіді переконуюсь, як неприємно, коли ображають слабкого, і як радісно отримати допомогу, коли ти її потребуєш. Вони вчаться поважати себе і інших, "витягуючи ріпку" або "рятуючись від вовка". Майстерність вихователя полягає в тому, що він знає, коли несміливу дитину треба підтримати, "призначивши її вовком", а агресивну – навчити співчуттю "зробивши козеням".

Помітивши у дитині здібності, вихователь повинен не лише підтримати паростки майбутніх починань, але й переконати батьків в необхідності розвивати дитину. Тут йому не обійтися без спостережливості, гарної пам'яті і тактовності.

 

Професійна майстерність колективу,яка бере участь в освітньо - розвивальному процесі ДНЗ.

 

Освітній рівень педагогів:

3

Склад педагогів за стажем роботи:

4

Кваліфікаційний рівень педагогів за результатами атестації:

5

 

 Із всіх професій, які є у світі,

 З усіх ремесел на землі

 Одна лише красується у світлі,

 І світло це сподобалось мені.

 

 О, вихователь! Ти даруєш світло,

 Ти вчиш любові, мудрості і доброти,

 Щоб у малих серденьках було завжди літо6

 Без смутку, прикрості і самоти.

 

Своїм теплом ти прихиляєш небо.

 В маленькому житті лишаєш добрий слід.

 І крізь роки дитина пам’ятатиме про тебе,

 Бо вибрав ти, мабуть, найвищу із доріг.

 

 І нагорода є твоя безцінна,

 Бо Бог на всіх нас дивиться згори.

 За те, що серце віддаєш дитині

 Душа твоя не знає смутку й самоти.

 


Дошкільний навчальний заклад №12 м.Рівне.