Title Header


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.Aenean sollicitudin imperdiet arcu, vitae dignissim est posuere id.

Get Adobe Flash player

Інформація про власні надходження бюджетних установ по КЗ "ДНЗ №12" за січень-вересень 2018 року

 

Довідка про спрямування обсягів власних надходжень за 9 місяців 2018 року

 

Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість на 01 жовтня 2018 року

 

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 01 жовтня 2018 року

 

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 01 жовтня 2018 року

 

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень за 9 місяців 2018 року

 

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих, як плата за послуги за 9 місяців 2018 року

 

 Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 9 місяців 2018 року

 

Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2018 року

 

Баланс на 01 жовтня 2018 року

 

Інформація про власні надходження бюджетних установ по КЗ "ДНЗ №12" за січень-серпень 2018 року

 

Інформація про власні надходження бюджетних установ по КЗ "ДНЗ №12" за січень-червень 2018 року

 

Довідка про спрямування обсягів власних надходжень за ІІ квартал 2018 року

 

 

Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість на 01 липня 2018 року

 

 

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 01 липня 2018 року

 

 

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 01 липня 2018 року

 

 

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень за ІІ квартал 2018 року

 

 

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих, як плата за послуги за ІІ квартал 2018 року

 

 

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за ІІ квартал 2018 року

 

 

Звіт про фінансові результати за ІІ квартал 2018 року

 

 

Баланс на 01 липня 2018 року

 

 

Довідка про спрямування обсягів власних надходжень за І квартал 2018 року

 

 

Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість на 01 квітня 2018 року

 

 

Облік доходів на 01 квітня 2018 року

 

 

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 01 квітня 2018 року (спец.)

 

 

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 01 квітня 2018 року (заг.)

 

 

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень за І квартал 2018 року

 

 

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих, як плата за послуги за І квартал 2018 року

 

 

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за І квартал 2018 року

 

 

Інформація про власні надходження за січень-березень 2018 року

 

 

Звіт про фінансові результати за І квартал 2018 року

 

 

Баланс на 01 квітня 2018 року

 

 

Кошторис на 2018 рік

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами

на 01.01.2018

 

Баланс на 01.01.2018 р.

 

Примітки до річної фінансової звітності за 2017 рік

 

Звіт про фінансові результати за 2017 рік

 

Звіт про надходження та використання інших надходжень

спеціального фонду за 2017 рік

 

Звіт про надходження та використання коштів загального

фонду за 2017 рік

 

Звіт про надходження та використання коштів, отриманих як

плата за послуги за 2017 рік

 

Звіт про надходження та використання коштів, отриманих за

іншими джерелами власних надходжень за 2017 рік

 

 Звіт про власний капітал

 

Інформація про власні надходження за 2017 рік

 

Інформація про власні надходження за 11 місяців 2017 року

 

Кошторис на 2017 рік

 

Звіт про надходження та використання коштів

загального фонду за 9 місяців 2017 року

 

Інформація про власні надходження за 9 місяців 2017 року

 

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих,

як плата за послуги за 9 місяців 2017 року

 

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих,

за іншими джерелами власних надходжень

за 9 місяців 2017 року

 

Використання батьківських коштів

за жовтень-листопад 2017 року

Всі ми родом із дитинства, а значить - із дитячого садка.

1Наш дитячий садок - це милі, добрі, розумні, веселі, галасливі, чудові діти! Все, що ми робимо в нашому дитячому саду - ми робимо заради них, заради того, щоб вони росли і розвивались.

Наш дитячий садок - це батьки. Вони головні помічники в нашій роботі,і ми їм за це дуже вдячні.

Наш дитячий садок-це співробітники. Найпрацьовитіші, творчі люди. Які все вміють, хворіють за все душею, люблять дітей.

Наш дитячий садок-це сімя. І , як у будь-якій дружній родині, у нас є свої традиції.

Наш дитячий садок-це унікальна система, яка зєбезпечує догляд, розвиток, харчування, виховання та оздоровлення. Жодна система не виконує стільки функцій одночасно.

Наш дитячийсадок-це живий організм, який дихає, відчуває, радіє, засмучується. У нас є свій соціально-моральний пріоритет.

 

Ми намагаємось проникнути в кожне дитяче серце, поселити в ньому радість, любов, доброту і красу.

 

Всю злагоджену та професійну працю в дошкільному навчальному закладі забезпечують:

  • завідувач – Ткачук Людмила Михайлівна, відмінник освіти України;
  • вихователь-методист – Прокопчук Людмила Миколаївна, «спеціаліст вищої категорії», «старший вихователь»
  • 22 вихователі, з них: 4 – «спеціалісти вищої категорії», 1 – «спеціаліст вищої категорії» зі званням «старший вихователь», 1 - «спеціаліст» зі званням «вихователь-методист», 6 – «спеціалістів першої категорії», 2 – «спеціалісти другої категорії» та 8 – «спеціалістів»;
  • 2 музичних керівники – Бєлова Тетяна Юріївна, «спеціаліст вищої категорії» та Яковець Юлія Михайлівна, «спеціаліст»;
  • інструктор з фізкультури – Соборайчук Ірина Андріївна, «спеціаліст першої категорії»;
  • практичний психолог – Чума Анна Олександрівна, «спеціаліст другої категорії»»;
  • 3 медичних сестри: Янчишина Ольга Іванівна, «спеціаліст вищої категорії», Швець Юлія Сергіївна, «спеціаліст»,Конончук Галина Аркадівна «спеціаліст».
  • заступник завідувача з господарства – Лущан Тетяна Володимирівна;
  • 31 працівник обслуговуючого персоналу.
  • <style="text-align: center;">

Що необхідно для того, щоб стати гарним вихователем?

    <style="text-align: center;">

Вихователь повинен багато знати і уміти. Перед ним стоїть непросте завдання - навчити дитину сприймати і розуміти всепрекрасне у світі: природу, музику, поезію. Вихователь повинен уміти шити, майструвати, грати і співати з дітьми. Вихователь завжди має бути цікавий для своїх дітей. Хоча би в одній галузі він повинен володіти якимись особливими даними, наприклад: бути відмінним спортсменом або хорошим співаком. Також йому треба дуже багато читати. Він має знатися на дитячій художній літературі.

Вихователь не лише організовує роботу дитячого колективу в цілому, але особисті взаємини дітей між собою. Зовнішність вихователя відіграє не останню роль у вихованні дітей. Вони дуже люблять, якщо вихователь привабливий, охайно одягнений і зачесаний, життєрадісний і веселий, має почуття гумору.

Приємний зовнішній вигляд, м'яка манера звертання приваблюють не лише дітей, але і на батьків справляють гарне враження.

2Перед вихователем стоїть нелегке завдання - будучи дорослою людиною, яка розвиває і навчає дітей, розуміти і відчувати дитячий світ, поєднувати в собі строгість і доброту, пошану до маленької людини і вимогливість. Адже діти такі різні! Одним подобається жити по правилах, за допомогою яких вони відчувають приналежність до світу дорослих, іншим же, навпаки, хочеться робити те, що не можна, - так вони відстоюють свою особистість. Тому вихователям потрібні терпіння і гнучкість мислення, щоб індивідуально й точно застосовувати знанняпедагогіки та психології.

Головний метод у навчанні, розвитку і вихованні дітей - це гра. Мудрі вихователі мало забороняють і багато грають. Адже діти живуть у грі, на власному досвіді переконуюсь, як неприємно, коли ображають слабкого, і як радісно отримати допомогу, коли ти її потребуєш. Вони вчаться поважати себе і інших, "витягуючи ріпку" або "рятуючись від вовка". Майстерність вихователя полягає в тому, що він знає, коли несміливу дитину треба підтримати, "призначивши її вовком", а агресивну – навчити співчуттю "зробивши козеням".

Помітивши у дитині здібності, вихователь повинен не лише підтримати паростки майбутніх починань, але й переконати батьків в необхідності розвивати дитину. Тут йому не обійтися без спостережливості, гарної пам'яті і тактовності.

 

Професійна майстерність колективу,яка бере участь в освітньо - розвивальному процесі ДНЗ.

 

Освітній рівень педагогів:

3

Склад педагогів за стажем роботи:

4

Кваліфікаційний рівень педагогів за результатами атестації:

5

 

 Із всіх професій, які є у світі,

 З усіх ремесел на землі

 Одна лише красується у світлі,

 І світло це сподобалось мені.

 

 О, вихователь! Ти даруєш світло,

 Ти вчиш любові, мудрості і доброти,

 Щоб у малих серденьках було завжди літо6

 Без смутку, прикрості і самоти.

 

Своїм теплом ти прихиляєш небо.

 В маленькому житті лишаєш добрий слід.

 І крізь роки дитина пам’ятатиме про тебе,

 Бо вибрав ти, мабуть, найвищу із доріг.

 

 І нагорода є твоя безцінна,

 Бо Бог на всіх нас дивиться згори.

 За те, що серце віддаєш дитині

 Душа твоя не знає смутку й самоти.

 


  • I місце в обласному конкурсі «Кращий дошкільний заклад області», за що був нагороджений Дипломом управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та цінним подарунком - 2006 рік;
  • переможці II обласного конкурсу та виставки-ярмарку педагогічних ідей, інновацій, перспективного педагогічного досвіду загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних закладів у номінації «Дошкільна освіта» з теми: «Впровадження в практику роботи гуманістичних ідей В. О. Сухомлинського», автори: творча група педагогів ДНЗ – 2005 рік;
  • лауреати обласного конкурсу педагогічної творчості у номінації «Дошкільна освіта» за авторську програму з зображувальної діяльності «Палітра радості», автор Морозова Т.М. - 2006 рік;
  • I місце отримав заклад у конкурсі розвивального предметно-ігрового середовища в номінації «групи переддошкільного віку» та II місце в номінації «групи дошкільного віку»- 2006 р.;
  • дипломом нагороджений методичний порадник для батьків з теми «Вчимося говорити», автор вихователь-методист Прокопчук Л.М. - 2007 рік;
  • I місце в обласному етапі всеукраїнської конкурсної програми з фізичного виховання «Дитяче фізкультурне свято «Сюрпризіада»» - 2008 рік. Матеріали занесені в картотеку Інституту інноваційних технологій МОН України.
  • I місце в зональних спортивних змаганнях «Веселі старти» - 2007, 2008, 2009 рр.;
  • призові місця у відкритих змаганнях з шашок «64» серед вихованців ДНЗ м. Рівне -2006,2007, 2008, 2009, 2011, 2013 рр.;
  • досвід роботи ДНЗ висвітлений у Всеукраїнському часописі г. «Дитячий садок» №36, 2009 р. з питання «Впровадження в практику роботи гуманістичних ідей Василя Сухомлинського».
  • у 2010 році заклад проатестований з відзнакою
  • у 2010 році дошкільний навчальний заклад кращий у рейтингу серед дошкільних навчальних закладів міста
  • 2011 рік – дошкільний навчальний заклад став лауреатом громадської акції «Флагмани освіти і науки України»
  • 2010-2012 рр. - педагогічний та дитячі колективи стали переможцями та лауреатами у міських конкурсах, виставках малюнків: «Я малюю маму», «Мій тато», «Кольоровий світ дитинства»
  • переможець Х загальноміського рейтингу популярності «Гордість міста - 2012» у номінації «Кращий дошкільний навчальний заклад»
  • 2003-2013 рр.- колектив нагороджений Подякою Рівненської міської ради та виконавчого комітету за особливу старанність у підготовці до навчального року
  • 2013 р. – вихователь закладу Омельчук І.М. стала лауреатом I (міського) туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року».

Історія дошкільного навчального закладу «Ластівка»

 Дошкільний навчальний заклад ясла-садок побудований Рівненським льонокомбінатом  в 1970 році  на 280 місць по типовому проекту №2с-04-14 на два поверхи за адресою: м. Рівне, вул. О.Дундича, 8а.

Дитячий садок був розрахований на 12 вікових груп, з них : 4 групи для дітей переддошкільного віку та 8 груп для дітей дошкільного віку.

З 2 лютого 1971  дитячий садок  прийняв дошкільнят і розпочав свою діяльність.

Першим керівником закладу була завідуюча Казаріна Людмила Василівна (освіта вища педагогічна).

Дошкільний заклад був повністю укомплектований педагогічними та технічними працівниками.  Педагоги закладу  працювали над вирішенням завдання  - охорона і зміцнення здоров’я дошкільників.

Дитячий садок був активним учасником всіх заходів, які організовувались  Рівненським льонокомбінатом та  міською радою, неодноразово займали призові місця (виставка „Природа очима дітей”1972р.-диплом другого ступеня, дипломами третього ступеня за участь у виставці квітів у 1975, 1976, 1977,1988 рр.; Почесними  грамотами за  призові місця в огляді-конкурсі художньої самодіяльності-1975,1981рр., Почесними грамотами міністерства легкої промисловості УРСР за хорошу організацію роботи дошкільного закладу та зниження захворюваності дітей в 1986, 1989рр.)

З 1975 по 1994 рік колектив очолювала  Рожко Яніна Станіславівна, яка мала звання „Відмінник освіти України”. За роки її керівництва ще двоє педагогів були удостоєні цього звання (вихователь Гриб М.М.  та музкерівник Тарчинська М.В.)

Неодноразово роботу дитячого садка висвітлювала газета рівненського льонокомбінату „Текстильник”.

В 1994 році дошкільний заклад було передано у відомство Департаменту соціального  обслуговування населення міської управи. В цьому ж році дошкільний заклад очолила молода, енергійна завідуюча Ткачук Людмила Михайлівна (освіта вища педагогічна, має звання „Відмінник освіти України”(1999р.) Одне групове приміщення було переконструйоване під спортивний  та тренажерний зали. Розширився склад педагогічних працівників: введено посаду інструктора з фізкультури та практичного психолога (1997р.).

Головними  завданнями цих років було зміцнення та збагачення матеріально-технічної бази закладу, а також оновлення змісту, форм та методів виховання та навчання дітей на принципах особистісно-орієнтованого підходу, гуманізація навчально-виховного процесу. Поради та допомогу у вирішенні цих завдань педагогічний колектив відшукав під час вивчення  та впровадження в практику роботи спадщини педагога-гуманіста В. О. Сухомлинського. Педагоги організовують з дітьми „уроки мислення серед природи”, „уроки доброти серед казок”, розвивають спеціальні (літературні, художні, музичні, артистичні) здібності дітей в гуртках „Казкарик”(словесна творчість), „Дзвіночок” (хоровий спів), „Умілі ручки” (художня праця), „Чарівні пальчики” (зображувальна діяльність), „Ластівка” (драматичний гурток).

У 2006 році дитячі ясла-садок  реорганізовано із закладу загального розвитку в заклад комбінованого типу , в зв’язку з відкриттям  санаторних груп для частохворіючих дітей. В цьому ж році пріорітетним напрямком роботи педагогічний колектив обрав художньо-естетичний розвиток дошкільників. Всю роботу спрямовує на  охорону та зміцнення фізичного, психічного та духовного  здоров’я дітей, на розвиток творчих здібностей дітей шляхом інтеграції музичної, художньо-мовленнєвої та зображувальної діяльності, спираючись на народну педагогіку, педагогічну спадщину В.О. Сухомлинського та сучасні освітні технології.

В дошкільному закладі діє навчально-виховний розвивальний центр, який включає в себе: кабінет психологічної релаксації, кабінет вивчення англійської мови, студію зображувальної діяльності.

В кожній віковій групі облаштовані розвивальні центри: художньо-естетичні, пізнавально-дослідницькі, ігрової діяльності, трудового виховання, центри здоров’я, краси і охайності , що забезпечує достатні умови для саморозвитку та самореалізації дітей дошкільного віку. У 2006 році дошкільний заклад „Ластівка” став перможцем міського огляду -конкурсу ігрового предметно-розвивального середовища у номінації „Групи переддошкільного віку” та зайняв друге місце у номінації „Групи дошкільного віку”.

Матеріали досвіду роботи ДНЗ з питання „Впровадження в практику роботи гуманістичних ідей В.О. Сухомлинського” неодноразово були визнані лауреатами на обласному конкурсі педагогічної творчості в номінації „Дошкільна освіта”.

З 2002 року дошкільний навчальний заклад щорічно отримує грамоти та подяки від міського голови за особливу старанність у підготовці до нового навчального року.

У 2006 році ДНЗ зайняв перше місце в обласному  конкурсі „Кращий дошкільний заклад області”.

Дошкільний навчальний заклад №12 м.Рівне.